skolavslutning & student

hej fina bloggare

Idag har jag varit ledig ifrån jobbet för att först gå på min lillebrors skolavslutning för han går nu ut 6:an och ska börja skolan inne i stan till hösten. Tänk att liten blir stor. För mig kommer han alltid vara LILLE-bror, ja ni förstår hur jag menar.

Sen drog vi vidare till min fina faster för att fira min fina kusin Alexander som idag tog studenten , så det blev mycket farande.
GRATTIS ALEXANDER
Fick jätte god mat , exotisk planka och tårta med glass till efterrätt.
Sen drog Alexander fram gitarren och det blev lite utav en allsång till slut. men en massa gamla godingar. jätte trevligt.

- och nu, ligger jag i sängen med tv:n påslagen och är helt slut efter denna dagen. väldigt skönt med långhelg. hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag har haft?

sleep tight
/ xoxo Rebecca
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lifeofrebecca.blogg.se

Mamma till Melissa

RSS 2.0