here i am

Låt som jag lyssnar på när jag är ledsen
- Ganska så svårt val där, jag lyssnar på många lugna låtar och många sånger är helt underbara, med en riktigt bra text. Men måste nog säga ¨there you'll be¨- faith hill.
 
Beroende av
-
självklart kaffe och cigg. Kanske inte det nyttigaste men var dum nog att börja med det.
 
Vem behöver du mest just nu
-
självklart min mamma, hon ställer alltid upp och lyssnar på mig när jag känner att jag behöver prata ut lite. Alltså jag klarar av att stå på mina egna ben. Min riktiga ögonsten var min farmor. men hon finns inte längre på denna jord. Vilket jag fortfarande sörjer över. Hon vakar nu istället över mig. Saknar dej farmor.
 
 
Vad får du oftast komplimanger för?
- ja det är en ganska svår fråga, mina ögon kanske?
 
vad står det i ditt senaste inkommna sms?
- 'okej' - morsan
 
hur svarar du i mobilen
`- oftast svarar jag ah, det är Rebecca . Är det vänner eller så kan man skämta till det ibland när man svarar.
 
 Antal timmar sömn i natt ?
- ja det blev en del timmar , 8 timmar minst iaf.
 
Vanligast färg på dina kläder?
- oftast ganska så neutrala färger, typ svart , grått och vitt.
 
Favoritdryck på morgonen?
-juice är alltid gott, men måste nog säga kaffe på den frågan.
 
 
 xoxo Rebecca
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lifeofrebecca.blogg.se

Mamma till Melissa

RSS 2.0